Bond. Prince Bond

Händelserik kväll ikväll :) Vi hade lamb koftas (lammbiffar med koriander och mynta och sånt) och jag började med de runt sju, eftersom jag inte hade något annat att göra. Francescas bästa vän ringer efter tio minuter och de pratar i en evighet. jag ör klart biffarna och sätter mig vid min dator sålänge. Utanför mitt fönster piper det oavbrutet så efter en minut tittar jag ut genom fönstret. Ser ingenting. Jag säger till Francesca att det piper från grannen så hon tar med sig Bonnie och springer till grannen. Efter tjugo minuter är hon tillbaka. Det var inget farligare än ett alarm som hade gått av sig själv hos en gübbe som inte var hemma. Tur.

halv nio är James hemma och vi äter Lamb Koftas och han förklarar hela det brittiska politiska systemet för mig. Jag tappar en lambkafta på golvet och hör och häpna - jag svor (förlåt) på engelska! It's getting into my brain! Det hände aldrig i england att jag svor eller sa något spontant på engelska! Efter maten åt vi ost och kex. Sen åt vi Victoria och Daniels bröllopschoklad. Sen frågade James om jag ville ha te. Hur mycket äter de i det här landet? Jag umgicks inte lika mycket med familjen i London så jag vet inte om de åt lika mycket. Jag ville inte ha te. Umgås över mat är kul ändå.

Francesca tyckte Prins Daniel såg ut som James Bond.

Chatten med Bruno Mars börjar om 7 minuter. Lay-on imorgon med :D


Kommentarer
Postat av: mammizen

Gissa vad Fredde hitta i sin bil



Din jeansjacka Skulle hon ha med den??

2010-08-27 @ 16:01:55
Postat av: Sofie

Jaha, det var ju bra att vi vet var den är nu :)

2010-08-27 @ 20:49:45
URL: http://facingjohnbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0