Crisps

Tiden går så sjukt snabbt dessa sista veckorna innan jag åker. Förra veckan (=Min första lediga vecka på überlänge) hade jag inte en enda lugn dag. Jag träffade kompisar, shoppade, passade barn, klippte håret. Ingenting nyttigt alltså.

Funderar på vad jag ska ge barnen i present när jag kommer till familjen. De är ju bara ett och tre, och att köpa leksaker känns inte så lockande. Just nu funderar jag på badskum. Det tar ju inte så mycket plats i resväskan heller :) Hoppas de gillar banandoft...

Nu ska jag fortsätta att förbereda mig mentalt. Vinägerchips <3




McCoys chips måste vara de bästa någonsin. Deras Ham & Mustard flavour är to die for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0