Fritidsfunderingar

Igår fick jag ett mejl från min framtida mor, Francesca, som hade lite frågor angående mitt körkort, hur länge jag hade haft det och om jag hade orsakat några skador på bilar jag kört osv. Hehe. Hon skulle skriva upp mig under deras bilförsäkring.

Jag undrar vilken bil det är jag ska köra, har inte vågat fråga. Det är lite nördigt...

Letar kurser, skolor och fritidsaktiviteter i området atm, har hittat en personlig tränare som verkar bra och en skola med kurser i advanced english. Vill sjukt gärna börja spela rugby också :)

Nä, nu ska jag dricka Cola, min andra för idag och klockan är bara två.

The force is strong with me today

Kommentarer
Postat av: kusin

jag vill också lära mig advanced english!!

gillar den nya designen, men varför en väska som bakgrundsbild?

2010-08-15 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0