Greetings wheelie bin

Sitter på mitt rum och läser the Evening Standard som James köpt mig. Francesca berättade om kattdamen i morse, och i eftermiddag såg jag klippet på youtube. Vem kastar en katt i en soptunna? VEM gör något sånt. I tidningen står det iaf att hon ber om ursäkt "Forgive me, says wheelie bin cat woman". I morse sa hon "I don't know what the fuss is about, it's just a cat. I thought it would be funny". Wheelie bin cat woman är ett nut case.

Idag har regnet forsat ner. Jag tog ut Bonnie i eftermiddag. Det var hemskt. A och L hade en playdate idag med två tjejer som bor grannar och deras nanny. James och Francesca spelade Racketball och var ute och åt i kväll så jag satt i köket och skypade med Kim och Ingrid och kollade på Champions League.

I'm giving you wheelie bin cat woman




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0