Left hand side trouble

I morse åkte jag, Francesca, Bonnie, och barnen till englands största vingård. tyvärr var vädret för jävligt, men jag tog en del bilder ändå med min 5000 megapixel high-tec-kamera. Hem igen, hade lite yummy lunch, diskade lite och strök och därefter kom min körskolelärare :) Satte mig i den ashäftiga renaulten. Usch. och skulle lägga i ettan, men det fanns ingen etta, bara ett dörrhandtag. Reflexerna sätter in. Första femton minuter gick sjukt dåligt, men efter en stund vande jag mig. De engelska vägarna är så smala, så jag ör mest orolig för att någon jag möter ska förlora en sidospegel. Körskoletanten sa till Francesca när vi kom till baka att hennes au pair var extremt "mogen, ansvarsfull, intelligent och säker". I knew that.




Fun fact - James May byggde en gång ett hus i Lego på vingården vi var på. Allt var i Lego utom maten och vattnet (ofc). Sängen var i Lego, toaletten, handfatet osv. Där sov han i en natt.


Här kommer bilder till mamma





 






Kommentarer
Postat av: mammizen

Fin hund och du Sofie att du extremt mogen, ansvarsfull, intelligent och säker det vet jag ju <3<3<3

2010-08-26 @ 21:28:35
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra idag? :)

2010-08-26 @ 23:27:03
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0