Måndag

Whaddup dawgs!

Jag var absolut extremt trött igår kväll så när vi käkade middag sa James att jag ”could take a lion tomorrow” och jag svarade ”huh?” A lion/layon är en sovmorgon. Så jag gick upp vid 8 istället för sju. Till frukost hade jag te och rostat bröd med körsbärssylt. Därefter åkte vi in till Dorking för att handla – Francesca frågade mig vad jag tyckte om och ville ha att äta. Jag svarade salt and vinegar-chips, cinnamon-cereals och krispolls. Vi tog allt. Dessutom var vi på banken, WHSmith för att köpa kuvert och Boots. Vi åkte inte Volvo till Dorking idag, utan BMW. När jag satte mig i såg jag att det inte alls var en Sedan utan en cab med hardtop. Och fyra säten. Och svart metallic. Och en bula. Francesca sa att det var hennes nya bil så det förklarar kanske att de har fyra bilar – Volvo till Francesca, En Peugot till James och en till mig, plus en cool bil.

J (förra au-pairen) var här när vi kom hem, så hon har visat mig alla rutiner i eftermiddag. Sen åkte vi till en lekplats och och A hittade ”Brownberries!” björnbär alltså. Han åt alla röda. Han ville aldrig åka hem så jag lovade honom att vi skulle gå ut och plocka en massa imorgon.

Jag gav Francesca mina svenska presenter ikväll. She loved them. JUST DET! Jag skaffade en almanacka med bilder från Sverige och en glasskulptur från en glashytta in my hoods.

Jag skrev ett brev till Kimmy idag. Hehe. Hej Kim.

OCH jag fick mitt schema. Passar barnen hela dagen på måndagar och onsdagar, halva dagar på tisdag och fredag och ledig på torsdagar. Dammsugar köket tre dagar, tvättar och stryker lite varje dag och tar ut hunden.

Okej. Hej då

P.S. Jag kommer aldrig att bli konfident i att kindpussa.


Kommentarer
Postat av: kusin

kindpussar, i do not approve. låter som du har det fint annars, och du bor nära starbucks!! vill ha.....

2010-08-24 @ 20:21:26
Postat av: YFIC

hej.

2010-08-24 @ 22:16:34
Postat av: Sofia i London

tror han mena en lie-in ;)

2010-08-29 @ 15:00:43
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0