of to bed after five coke

ÅH idag har jag köpt fish and chips vilket var AMAZING! Photo's coming up

Tänkte utöka mitt godisförråd idag med lite Ben & Jerry men så blev det inte, jag orkade inte köa. Var istället på boots (igen), WHSmith och köpte tidningar och köpte världens bästa födelsedagskort :) Måste bara komma på vilket jag ska skicka till vem... Next up is Ingrid, sen Frida, Kim och Håkan. Kim. Kom hit. Vädret var fantastiskt idag btw. Har skickat en miljon mejl till MFIY ikväll. Torterat henne. Och kollat på Valentines day som ite alls var så dålig som jag trodde. Way better than I love you Philip Morris. Urk.


RIGHT Fredrik! du ska få bilder på en bil snart ;)


grym sång från Travies blogg. Tack kim

Kommentarer
Postat av: YFIC

jag ska

2010-08-29 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0