SHOP

Idag har jag signat upp för ett bankkonto på Lloyds. Nu kan jag börja shoppa online!! I eftermiddag var jag ensam hemma så jag tog bilen till Dorking och köpte en massa nyttiga saker, och lite onyttiga. Coca Cola. Sen igår hade jag inte kört bil på sex dagar. Abstinens. Jag älskar Surrey.



 

Skaffade ett engelsk nummer idag också, så slipper jag betaöa skyhlga räkningar från telia.



p.s. Idag fick jag ett reklamtelefonsamtal. Alltså, inte någon som ringde och ville prata med mig utan det var en mansröst som sa "this is a free call, we will not charge you for this call, just listen carefully. Do not hang up. Are you suffering from debts?" (jag trodde han sa death först. Huh? "någotrandomföretga can help you if you have depts that" Sen la jag på.

Kommentarer
Postat av: Hawky

Hahah, automatsoliciting får jag i staterna också, det finns en nationell do-not-call-list som blockar såna permanent, borde finnas en equivalent i GB också.

Postat av: C ♥

sv ja du det var lite kallt haha! Ja de är grymma :)

2010-08-28 @ 19:28:38
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: Trees

woalla:D men vart befinner du dig nu då??

2010-08-30 @ 10:21:52
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0