blö

jag måste vara sämst på att blogga

idag har jag varit i skolan och haft kul. på lördag ska jag hem till min kära vän audrey som jag är med nästan varje helg. det visste du inte mamma! förra helgen kollade vi på harry potter och käkade på pizza express. helgen innan dess kollade vi på due date. veckan innan dess käkade vi pizza på Viva med Rebecca, en annan tjej från tyskland som går i vår engelska.

vi har snackat i flera veckor om att gå på pub i dorking men jag sitter ju nästan alltid barnvakt. ah, well

nu ska jag sova. happy hanukka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du gumman du e ju inte så närvarande på din blogg. BTW jag såg att jag låg back efter förra helgen kan du flytta över lite pengar till mitt konto : ( <3 <3 <3

2010-11-26 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0