Maltes

James mamma är här över helgen eftersom Francesca är i Dubai. Igår när vi åt middag berättade James för henne att jag är "very healthy", eftersom jag tar ut hunden klockan 6 på morgonen, åker och simmar och sen åker till skolan. en gång i veckan. väldigt hälsosamt. Nåväl.

Jag försov mig idag igen :( vaknade kvart i 8, när jag egentligen ska vara klar vid 7 men ingen skada skedd :) Det värsta var att James ringde senare och frågade om jag behövde en doktor eftersom han var orolig + jag hostade som en kol-patient igår. tur att de inte blir arga när jag försover mig

Peugeoten kom tillbaka igår, jippie! Enligt James är inte de som jobbar på verkstaden där den blev lagad l"the sharpest knives in the drawer". No shit - tanklocket var borta. för att tanka i vanliga fall mpste man säta i nyckeln i tanklocket, vrida ett kvart varv och sedan ta bort hela locket. hur kan man glömma att sätta tillbaks det när nyckeln är fast i det? genier.

till Andreas



Kommentarer
Postat av: andy pandy

mm en svensk klassiker

2010-10-22 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0