We are young

Okej. I onsdags hämtade de min bil och kom med en Vauxhall Astra som var ascool utanpå och inuti. Tills jag kört en halvtimme i den. Sätet är lika bekvämt som en stenhög (referens till Top Gear, fyi), man blir åksjuk och man ser inte ut genom bakrutan. Igår. gjorde jag inget viktigt förutom att vara i skolan. Det var okej, jag var bäst osv. Idag har jag övat brandlarm med barnen. väldigt roligt, eftersom A blev hur uppspelt som helst. Nu ska jag fortsätta jobba på min childcaring policy som kommer bli riktigt usel men det bryr jag mig inte om.

Körde till biblioteket idag och på radion sa de att en ny låt från Travie McCoy skulle dyka upp. Jag blev 100 % säker på att det skulle vara We'll be alright, men jag var tvungen att skynda till biblioteket, som sagt och skaffa mig ett lånekort. Som tur var gick besöket huffsat snabbt och jag kunde skråla ikapp med TravieTravie hela vägen hem. eller till BP garaget iaf. 

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0