poupi kakas

Hej kära fiender. Och vänner. Något alldeles fantastiskt har ägt rum denna afton. Lika fantastiskt som att jorden går runt solen eller som att de flesta toaletter spolar i tonen E. Det skulle kunna vara att jag idag fick lära mig att spökena i pacman heter blinky, pinky, inky och clyde. Givetvis kan jag inte skriva om det med risk för att bli nedsövd och ivägsänd till Danmark. Något som jag fruktar mer än vindruvor. Ni förstår alla vilken katastrof det skulle vara. Istället tycker jag att vi kan fundera över följande: är trekvartsbyxor verkligen något att satsa på? Det spelar verkligen ingen roll vem man ser ut som, man får ändå inte lov att bära dem.

Voldemort är det fräsigaste pågen i hela världen. Synd att han är död. Jag är övertygad om att vi hade kunnat vara bästa vänner.

Jag skulle lagt upp en bild av Robert Pattinson, men jag orkar inte.

Min favoritmening i hela världen är was it a car or a cat i saw. Mitt favoritord är whimsical. Eller microwave. Mycket fräsigare än microvågsugn.

/ yfic, kimsivimsi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jodå det tycker jag allt att han har ;)

är det bara Edward eller är de samma me Rob

2010-09-10 @ 13:21:34
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0