the Capital of awesomeness

Idag var jag inne i London. Var extremt ambitiös, och hade ingen som helst plan. eller en liten. Först åkte jag till Camden och köpte ett par cons (till) på office. De som jobbade var extremt trevliga, jag kommer natagligen gå dit och köpa skor varje gång jag är i London. (skoja bara mamma. typ). därefter åkte jag till oxfordstreet och köpte en väska på Debenhams. efter att ha kollat i varenda affär på oxfordstreet bestämde jag mig till slut.

Sen:
Buss till knightsbridge. tråkigt
Fot till Hyde Park. fetch
Tub till Hans Holbeins Ambassadörer
Fot till houses of westminster osv
Fot till Waterloo station

var lite sugen på Westfield idag med men jag orkade inte.

Jag gillar att det finns bilaffärer mitt inne i London. Känns ballt.

Ikväll har vi spelat krockett. Jag är en naturbegåvning


Lunch i camden


poop. jag orkar inte ta nya foton så ni som bryr er får vrida huvudet i led. Bilderna är egentligen till mamma.







Kommentarer
Postat av: Trees

Gillar väskan och älskar skorna!!;) camden är ju förjäkla bra!

JAsså, eventutbildning alltså, det får jag kolla upp, kanske finns utomlands med =) thankss

2010-09-05 @ 10:35:18
URL: http://mangofisk.se
Postat av: yfic

heliga makaroner och jesus också! direkt när jag såg bilden på bänken med den flottiga maten så tänkte jag caaamden! även om jag INTE älskar camden så gillar jag såklart kinajointen för dom ger gratis smakprov och har billig läsk. peace.

2010-09-09 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0