womit

fick låna James parkeringsbiljett igår när jag parkerade utanför tågstationen - han har någon fri årsbiljett eftersom han parkerar där varje dag. Innan jag kör iväg säger Francesca "Tappa inte bort den! ;) "

kommer tillbaka på kvällen, biljetten är kvar, kör igenom grindarna till huset, biljetten är kvar, gåår in i huset och chit-cahattar med James om the Proms nästa helg osv. I morse när jag ska hämta biljetten i bilen hittar jag den inte någonstans. Letar igenom HELA bilen, går in, tittar i min väska, plånbok, fickor. Blir så rädd/nervös att jag nästan kräks och säger till Francesca att jag inte hittar den, frågar James om han tog den. Han kollar på mig i typ en minut och säger sen "Jaaaaaaaha den, ja den tog jag igår kväll"

Idag ska jag grilla med barnfamiljer. och spela krockett <3 igen.

over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha, ungefär som överallt då.. de flesta ställen här verkar ha en bra affär eller pub och sen är resten skit, haha.



Åk! Det borde du verkligen göra, Brighton är superfint och mysigt :)

2010-09-05 @ 13:22:33
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0