potatismos

Kom just hem efter att ha käkat middag med Audrey och därefter pubbat med henne och David. Väldigt roligt. Jag lärde diskplockargubben hur man säger köttbullar, potatismos och lingon. Därefter bevittnade Audrey och David hur han frågade några andra killar om de visste vad meatballs hette på svenska. Och enligt sex engelska killar är franska finare än svenska. en enda sa emot.

Jag skjutsade David hem. som vanligt. och när hans tiger in i min bil säger han 'OMG so many converse! can i have a pair?' jag har ett par svarta converse, ett par hallonröda och ett par vans i framsätet. om jag skulle känna att mitt val av skor inte funkar till resten av outfiten så har jag lite att välja på. makes sense, right?

imorgon ska jag träna krålning igen. god natt


Kommentarer
Postat av: mammizen

Do you have the golden shoes with you? you can give him that pair.. and after that you can buy new



2011-02-05 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0