stamina

ikväll är jag bjuden på tysk fest i Leatherhead. Jag tror inte jag ska gå. känner mig sjuk, och jag prioriterar simmning före fest. Fiona, min simlärare, sa till mig i morse 'så, exakt vad är det du vill bli bättre på?' Jag vill lära mig att crawl och fjärilssim antar jag, svarade jag. Hon föreslog att jag skulle börja i en ny simgrupp, och frågade om jag höll på med triathlon. HAHA nej. simma och cykla, okej men springa. hell no. Jag får väll fundera på det där med att starta i en annan grupp. det värsta är att den är klockan sju på tisdagar.

dessutom sa hon till mig att min kropp var perfekt byggd för simning, långa armar och breda axlar. kul. inte för att jag har så mycket med det att göra, men ändå.

mitt nya favvisord är stamina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0