blåflammigt är det nya svarta

Över helgen så är Cesca och James på bröllop i Bristol och jag är ensam med kidsen. Passar på att tvätta lite gör jag också. Mina nya svarta jeans tillsammans med Cescas svarta tvätt. Som hon gillar att blanda friskt. Bland annat låg hennes cerisea pyjamas och A's beigea manchesterskjorta i tvättkorgen hon ville att jag skulle sätta på.

Kläderna blev blåflammiga. snyggt. jag tvättade dem igen. inget hände. jag tvättade de igen. och sprutade i lite vanish. Det mesta gick bort. jag tvättade igen. och igen. men det lilla som var kvar gick inte bort. Hoppas verkligen att skjortan är A's egna och att hon inte har lånat den från någon kompis barn, vilket hon gör ibland. bloggar jag igen ikväll så vet ni att hon inte har dödat mig. De är hemma om en timme. the moment of truth.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0