KIM ÄR HÄR

eller inte här, men i Uk. Igår sågs vi, gick till primark, åt, drack och såg en travie-kopia. Jag kom hem med bussen vid klockan ett, sen åkte jag för att simma. surprise, surprise. Det roligaste med att simma är när man kollar på de andras teknik. En del är grymt bra, andra sprattlar och sparkar jättekonstigt, jag blir utmattad bara av att titta på de. så jag bestämde mig för att signa upp till adult swimclasses. jag vill lära mig crawla. Så. till receptionsdisken går jag med bestämda steg. fast de var mer stapplande och tafatta. Två killar sitter i receptionen. En badvakt som jag ser ibland. vi kallar honom justin finch-fletchley. efter harrypotterkillen. den andre killen är receptionist. vi kan kalla honom Hannah abbott. efter harrypottertjejen.

Justin: Hello?
Sofis: Hi. jag fick ett mejl angående adult swim classes så jag tänkte signa up för det.
J: jahaaaaaaaaaaaaaaaaa adult swim classes??? idag finns det inga simskolelärare här men om jag tar ditt namn+nummer så ber jag hon som har hand om det ringa imorgon?
S: fetbra. Sofie
Justin skriver Sophie -and surname?
S: öööööööööööh. w-a-h-l-s-t-r-o-m
J: hähä. aha. and telephone?
S: 075..... sen fick jag hjärnsläpp.
J: är du medlem?
sen försöker justin leta upp mig i datorn, jag säger att jag stavar sofie med f och nu säger hannah att hon. han har hittat mitt nummer. varför letade han efter det?

till slut ordnade det sig iaf och imorgon ska en tant ringa upp mig.

efteråt hade jag lunch med audrey. hon sa att justin inte hade behövt fråga efter mitt nummer eftersom all personal förmodligen redan har mitt nummer. känns tryggt och bra.



Kommentarer
Postat av: Stringerik

När allt lugnat sig och jag fått jobb, ska jag följa din linje, fast jag ska börja jogga. Förresten, det går för F'''''n inte att bädda in klipp från min data, as knas:P vi måste ses sen:)

2011-01-17 @ 20:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0