miss adlington

ingen från the sportscentre har ringt upp mig än. för jävligt. i morse åkte jag för att simma. poolen var jättevarm. inte alls kul, för man blir trött och känner sig svettig. konstigt när man simmar, jag vet. hur som helst, det är inte kul att simma när vattnet är typ 30 grader. I duschen kom en gubbe fram till mig och sa att jag simmar alldeles för snabbt för de andra, samtidigt som han sa till typ alla som gick förbi något i stil med : visst är hon supersnabb?!

jaha tänkte jag. sen frågade han om jag inte simmade i någon klubb, och han tyckte jag borde göra det. aldrig. till slut kallade han mig miss adlington. då gick jag. Archie hade simlektion samtidigt som jag simmade då jag gick för att kolla lie på honom efteråt. och kolla lite på annat också.

att simma varannan torsdagmorgon är ganska bra för guardspotting men vad fan ska jag göra i eftermiddag? jag hade tänkt dra till college för att slinga mitt hår för tio pund men jag har inte bestämt mig än. och mitt konto skulle inte älska det. igår beställde jag en skjorta från asos. i morse ångrade jag mig men den hade redan skickats. poop. nu ska jag nog ringa mitt college

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0